Revolučný rozjasňovač

7/19/2017 06:30:00 PM


Príjemnú stredu prajem. Aj Vás vytáča to počasie? Ja mám pocit, že za posledných zopár dní som už zažila všetko - od neskutočne silnej búrky, cez zimu až po skoro tropické teploty. Najhoršie je, že teraz chodievam do práce o polhoďku skôr ako bežne (lebo v lete môžeme) a keď sa ráno obliekam, nikdy poriadne netuším, ako to bude vonku vyzerať (už som niekoľkokrát zmokla). Ako to zvládate Vy? Dobre, ale dosť sťažovania a poďme na niečo príjemnejšie. Dnes mám pre Vás pripravenú recenziu na môj prvý poriadny rozjasňovač - Strobe Higlighter od Makeup Revolution.



V používaní rozjasňovačov stále samu seba považujem za skôr začiatočníka. Napríklad tak pred rokom by ma ráno ani nenapadlo naniesť si rozjasňovač, lebo by som sa hanbila, že sa mi na tvári niečo leskne. Našťastie, teraz už svoj ideál dokonale matnej pleti zanechávam ako úlohu pre makeup a púder a čo už ide na vrch, sa môže aj lesknúť a dokonca aj trblietať! Zatiaľ ho používam len na lícne kosti a pod obočie, ale hľadám aj ďalšie možnosti. Kde všade nanášate Vy?


Strobe Highlighter od MUR ma prekvapil veľkosťou svojho balenia. Čakala som, že bude menší, no je obrovský. Obsahuje 7,5g produktu a podľa mňa ho snáď budem mať do konca života. Neviem si predstaviť, že by sa mi ho podarilo celý spotrebovať! Balenie je inak jediná vec, ktorá ma na ňom trošku hnevá. Je vyrobené z plastu a dizajnovo pripomína napríklad púder. Problémom je pre mňa pevné zatváranie. Ale fakt pevné, ktoré som sa musela naučiť účinne otvárať, lebo pri prvom otvorení som si do produktu samotného spravila ryhu nechtom :(. Takže, odporúčam opatrne a jemne, nesnažte sa ho otvárať nasilu, ale hľadajte tie správne body, kde balenie uchopiť a jemne od seba odtiahnuť.


Samotný rozjasňovač má veľmi príjemný reliéf, ktorý vo mne evokuje morské vlny. Produkt nie je parfumovaný. V ponuke sú 3 odtiene, ja som si vybrala Radiant Lights, čo je odtieň s jemne ružovým nádychom. Nanesený na pokožke pôsobí jemne a decentne, presne tak, ako som chcela. Osobne sa mi tie prehnane lesklé a mega trblietavé rozjasňovače až tak veľmi nepáčia. Rozjasňovač na pokožke vytvára veľmi pekný, prirodzený lesk. Obsahuje miniatúrne trblietky, resp. shimmer. Na pleť ho nanášam štetcom, ale bez väčších problémov sa to dá aj prstom. Pri nanášaní štetcom trošku práši. Dá sa veľmi dobre aj vrstviť. Výdrž na pleti je takmer celodenná. Na pleti ho vidím aj keď odchádzam z  práce, hoci jeho intenzita trochu počas dňa jemne slabne. Nie je to ale nič dramatické, skôr si to všimnete, keď sa na to vyslovene zameráte.


Myslím, že rozjasňovač Strobe Highlighter od MUR je úplne vhodný pre tie z Vás, ktoré s rozjasňovaním začínajú (ako ja), alebo pre tie, ktoré nechcú príliš výrazný a trblietavý produkt. Kúpite za skvelú cenu 5,60e.

Používate rozjasňovač? Kam si ho nanášate? Aký je Váš obľúbený? Mali ste už rozjasňovač od MUR?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já používám rozjasňovač moc ráda, ale mám raději lesklejší a pigmentovanější rozjasňovače. Nanáším na vršek tváří a nad ret :) můj oblíbený je od NARS tekutý / super orgasm a pak mám ráda od The Balm Mary Lou Manizer.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017