Spotrebované 6/2017

7/01/2017 06:30:00 PM



Krásny deň prajem! Vitajte pri prvom júlovom článku, štandardne sa obzrieme ešte za júnom a predstavíme si spotrebovancov. Mám tu 14 plných balení a 3 voňavé vzorky. 



Balea Sweet Smoothie sprchový gél - tento som si kúpila na odporúčanie Mišky, ktorá o limitke Zucker Schnute básnila u seba. Bohužiaľ, vypotrebovala som asi tak 1/4 balenia, pretože mi v skrinke obal praskol a väčšina produktu sa vyliala. Voňal veľmi fajnovo, akurát konzistencia sa mi zdala príliš tekutá. H 4/5

Nonique Paradise Punch´ sprchový gél - Nonique je jedna z prvých značiek prírodnej kozmetiky, ktorú som si začala kupovať a milovala som ju. Produkty majú nádherné ovocné, osviežujúce vône a doslova Vás nakopnú. H 5/5

Balea Oriental Flower pena na holenie - tieto peny milujem, objavujú sa tu pravidelne. Táto vôňa bola skvelá. H 5/5


Saloos Mojito bio telový peeling - toto bola láska na prvé použitie. Vyhladzuje, hydratuje, skvelo vonia a navyše je prírodný. Ak ste neskúšali, musíte! H 5/5

Bodytip Fresh Grapes telový krém - tento kúsok ma dosť sklamal. Áno, vonia úžasne ako muškátové hrozno, ale hydratuje skôr priemerne, na pokožke pôsobí trochu lepkavo a napriek tomu, že obal uvádza 72% obsah prírodných zložiek sa hneď na druhom mieste v zložení nachádza vazelína. H 2/5

Rexona Invisible antiperspirant - taká moja klasika na horúce letné dni. H 5/5


Yves Rocher Sensitive Vegétal micelárna voda - výborne odličuje a je totálne jemná, akoby som sa odličovala proste čistou vodou. Výborná. Viac o nej TU. H 5/5

Nuxe Aroma-perfection pleťový krém - výrobky Nuxe mám rada a tento krémik nebol výnimkou. Príjemne ľahký, hydratačný, matujúci. Navyše, veľmi pekné prírodné zloženie. Určite sa k nemu vrátim. H 5/5 

Bioderma Sébium Sérum - kupovala som ho kvôli jazvičkám, ktoré mám na pleti. Proti tým bohužiaľ veľmi nefunguje, ale je fajn proti nedokonalostiam, ktoré pomáha liečiť. Podrobnejšie TU. H 4/5


Ecce Vita Tarika akné pleťová maska - jedna z mojich najobľúbenejších pleťových masiek, ktorá krásne pleť vyčistí. Je práškovej konzistencie a je potrebné ju miešať s vodou. Ja som do nej v poslednom čase pridávala aj trochu ružovej vody kvôli hydratácií. H 5/5

Ponio Ichtamol šampúch - napriek tomu, že strašne zapácha, proti lupinám funguje dokonale. Upokojuje pokožku hlavy a zároveň minimalizuje výskyt lupín. Určite odporúčam vyskúšať keď máte akútne veľa lupín. Na ďalšie používanie potom stačí aj verzia Orient Chai. H 5/5


NYX HD Studio sypký púder - na pleti robí krásny zamatový finiš a má výbornú matujúcu schopnosť. Trochu by som mu vytkla balenie, keďže obsah je zabezpečený len nálepkou, ktorá sa po čase odlepí a z púdru je všade bordel. H 4/5

Gabriella Salvete Stars Brown Sugar lak na nechty - tieto svetlé, nude farbičky mám spomedzi všetkých Stars najradšej. Nalakované vyzerajú nádherne a majú aj fajn výdrž. H 5/5

Avon Nailwear Pro Midnight Plum lak na nechty - takéto tmavé farbičky na nechty milujem najmä na jeseň a zimu. Tento patril veľmi dlho medzi moje obľúbené. Všeobecne mám laky Avon rada, lebo majú peknú pigmentáciu, málo pruhujú a s topcoatom aj fajn vydržia. H 4/5


Frais Monde Musk and Mulberry parfémovaný olej - veľmi príjemná, spočiatku citrusová vôňa so skvelou výdržou. Je dosť výrazná a sedela by najlepšie na večer, ale mňa tak chytila, že som ju používala aj na deň. H 5/5

Frais Monde Cherry Blossoms toaletná voda - čistá vôňa čerešňových kvetov s takou akurátnou intenzitou. Po pár hodinách sa však vytratila. Až tak ma nezaujala. H 3/5

Elizabeth Arden Green Tea Cherry Blossom toaletná voda  - veľmi svieža kompozícia čerešňových kvetov a zeleného čaju. Spočiatku veľmi intenzívna, počas dňa sa vytráca a je potrebné obnovenie. Na leto určite fajn. H 4/5

Poznáte niečo z týchto produktov? Aké sú Vaše skúsenosti? A ako vyzerá Vaša spotreba za jún? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Tariku, serum od Biodermy a ichtamolovy sampuch mam tiez rada. Peeling Saloos mam na wishliste.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Saloos peeling je must have, určite neváhaj :)

      Odstrániť
  2. ten lak Avon má nádhernú farbu, ale presne ako píšeš - na jeseň alebo zimu :)
    zaujal ma aj Mojito peeling :) a napríklad tá YR micelárka mňa veeeľmi štípala, na to že je sensitive :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mojito peeling jednoznačne odporúčam. Inak, to je zaujímavé, lebo ona štípala aj mamku, preto ju dala mne. Moja pleť je zrejme po všetkých veciach, čo som už skúsila dosť odolná :D

      Odstrániť
  3. Ponio šampón som mala aj v košíku a nejak som si to nakoniec rozmyslela. Mala som tuhý šampón od Soaphorie a tuhá forma sa mi moc nepáčila. Málinko penil.

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ponio penia veľmi dobre a väčšina ľudí si ich chváli. Soaphoria som síce neskúšala, ale s Navia som tiež mala problém, že málo penili. Za seba ale Ponio tuhé len odporúčam :)

      Odstrániť
  4. Nemám zkušenost s žádným produktem, ale některé vypadají dobře. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten sprcháč od Balea som mala tiež ♥ Milujem ich sprcháče ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vonia úplne fantasticky! Škoda toho prasknutého obalu :(

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017