Spotrebované 7/2017

7/31/2017 06:30:00 PM


Vitajte pri poslednom júlovom článku a zároveň poslednom júlovom dni. Už zajtra nás čaká august. Popravde, na ten sa teším viac, ako som sa tešila na júl. Lebo august bude pre mňa aktívnejší a zaujímavejší mesiac. V najbližšom čase sa dozviete :). Teraz si poďme zrekapitulovať spotrebované produkty za tento mesiac. Mám tu 15 plných balení a 2 vzorky.


Dermacol Aroma Ritual Lemon Splash sprchový gél - úplne štandardný sprchový gél, dobre pení a umýva. Z pokožky sa zmýva pohodlne. Bohužiaľ, je pomerne neprirodzene parfumovaný a miesto čerstvých citrónov mi pripomínal skôr prostriedok na riad, čo mňa ako milovníka citrusových vôni dosť sklamalo. H 2/5

Cien Foot Mousse pena na chodidlá - túto penu oplakávam. U náš je už vypredaná. Dokonalá vec! Hydratuje, poradí si aj so suchšou pokožkou a krásne vonia. H 5/5

Cien Beauty Elements Sky krém na ruky - krémik mi kúpila mamča. Používala som ho na svoje štandardné večerné krémovanie pred spaním. Hydratačná schopnosť skôr priemerná. Vadila mi na ňom pomerne výrazná, ťažká kvetinová vôňa. H 3/5


Akamuti African Black Soap mydlo - mydielko som používala vrámci svojej večernej čistiacej rutiny. Pleť očistí naozaj dobre, pekne pení, skoro vôbec nevonia. Míňa sa po úplne mikrogramoch a keďže som ho už mala dlho otvorené, musela som ho spotrebovať. Manžel ho teda používal na klasické sprchovanie a bol s ním tiež spokojný. H 5/5

Douglas Purifying Mask pleťová maska - masku som prihodila do košíka keď sme nedávno boli s kamoškou v Poľku a platila som. Veľmi pekne voňala, pleť nesťahovala ani neštípala. Pomohla mi zahojiť drobné nedokonalosti a pleť bola po použití jemnejšia na dotyk a pôsobila čistejším dojmom. Balnie mi vystačilo na 3 použitia. H 4/5

Sally Hansen Acetone Free odlakovač - odlakovač som vyhrala v súťaži na FB. Ide o jeden z najlepších, aké som kedy vyskúšala. Lak odstráni veľmi pekne, navyše nechty a kožičku okolo nechtov zbytočne nevysušuje a až tak veľmi nesmrdí. Určite kúpim. H 5/5


Kallos Deep Cleansing Shampoo šampón - tento šampón proti lupinám som Vám ani nerecenzovala, lebo sám o sebe na moje vlasy a lupiny vôbec nestačil. Takže sme toto obrie balenie s manželom používali na prvé umytie vlasov. H 2/5

Ponio Orient Chai tuhý šampón - toto je moja vlasová láska. Vonia, umýva, zbavuje ma lupín a svrbenia vlasovej pokožky. Čo viac si môžem priať? Prírodné zloženie, pekné balenie a slovenského výrobcu? Áno, áno a áno. Ak ste neskúšali, musíte! H 5*/5

Batiste Hint of Color Divine Dark suchý šampón - tu tiež niet čo rozoberať. Batiste sú moje najobľúbenejšie suché šampóny a táto verzia pre tmavé vlasy vyriešila aj môj problém so zanechávaním bielych fľakov. H 5/5


Lancome Hypnose Doll Eyes riasenka - od riasenky som očakávala trochu viac, vzhľadom na recenzie na rad Hypnose a cenu. Efekt však nebol až tak extra výnimočný a riasenka počas dňa opadávala pod oči. Je mnoho lepších a lacnejších kúskov. H 2/5

Frais Monde Mascara Nero Intenso Volum Ciglia riasenka - od tejto riasenky som nemala skoro žiadne očakávania, ale bola celkom príjemná. Trochu zahustila a vytočila, ale skôr v tom prirodzenejšom duchu. Rovnako trochu opadávala. H 4/5

Catrice Prime & Fine báza pod očné tiene - táto báza bola pre mňa prekvapením. Celkom dobre pomáhla tieňom udržať sa na mojich viečkach dlhšie ako bežné 3 hodinky. Báza je ľahkej konzistencie, pekne k viečku priľne a nemení farbu následne nanesených očných tieňov. Jednoznačne jedna z lepších drogérkových báz. H 4/5


Oriflame The One Eyebrow Kit paletka na obočie - keďže si ja najradšej obočie upravujem tieňmi, túto paletku som si veľmi obľúbila. Obsahuje 2 tiene (svetlejší a tmavý), vosk a 2 aplikátory. Ja sa priznám, že vosk nepoužívam, len ten tmavší tieň. Bola som s ním spokojná a určite po nej rada siahnem v budúcnosti opäť. H 5/5

E.L.F. basic rúž Fearless - môj asi jediný "pravý" červený rúž. Popravde, kupovala som ho kvôli halloweenskej maske, potom mi už len sedel v skrinke a padal naň prach. Zmenil vôňu, takže putuje do koša. Svoj účel vtedy ale splnil. H 5/5

Maybelline Mini Colorama lak na nechty - toto pôvodné balenie a zloženie Colorama lakov som milovala. Laky mali super pigmentáciu, dobre kryli a dlho držali. Tento konkrétne som použila asi 2-3x, farba mala slabšie krytie a aj napriek niekoľkým vrstvám nevyzeral lak rovnomerne nanesený. Mám mnoho lepších lakov, takže tento vyhadzujem. H 2/5


Frais Monde Sea Spray, Orange and Berries vzorka parfémovaného oleja - veľmi príjemná a svieža vôňa. Výrazné sú v nej najmä citrusové a morské tóny. Ovocné sú v úzadí. Pokojne môže byť aj unisex. Ako všetky oleje od FM, má výbornú výdrž. H 5/5

Mexx Energizing Woman - ďalší svieži kúsok, s jemnými sladkými tónmi. Výdrž podstatne slabšia, v horúce dni mi tie sladké tóny robili trošku bolehlav. Vcelku však príjemná. Plné balenie nepotrebujem. H 3/5

Ako vyzerá Vaša spotreba z mesiac júl? Skúšali ste niečo z týchto produktov? Aké boli Vaše skúsenosti? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Škodoradostne napíšem, že ja mám ešte polovičku peny na chodidla :-) Dufam však, že čoskoro sa znovu nejaká dobra pena v Lidli objaví. Ešte som skúšala šampúch - už majú teraz nové obaly z kartónu a suchý šampón Batiste.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, penu teda závidím! Užívaj si ju ;)

      Odstrániť
  2. Tuhle radu dermacoolu miluju. Je ppravda ze citron jsem jeste nemela takze jestli smrdi tak jje to na houby kdyzz na tom ujizdimm hlavne kvuli vunni :Dd

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne zatiaľ všetky okrem tejto voňali, najviac hrozno limetka a jahoda rebarbora :) toto odporúčam najskôr v obchode ovoňať, pred kúpou :)

      Odstrániť
  3. Tu řadu v Lidlu jsem nestihla a pěkně mě to štve :( jinak bázi catrice jsem měla a je fakt fajn :) já toho nespotřebovala ani půlku co ty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja dúfam, že táto limitka sa ešte objaví :) chcem tú penu na nohy ešte :)

      Odstrániť
  4. Krásné produkty, se spoustou mám taky zkušenosti takže super spotřebováno :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017