Starostlivosť o pleť s Lumene

7/22/2017 06:30:00 PM


Krásnu sobotu prajem! Dúfam, že ste si dnešný deň užili podstatne lepšie ako ja. Už od stredy trávim svoj čas prevažne v posteli, v spoločnosti servítok, čaju, seriálu Hannibal (ešteže máme ten Netflix) a angíny. Snáď budem čoskoro fit, hoci je pravda, že sa cítim už omnoho lepšie ako napríklad vo štvrtok. No ale povedzte mi, kto ochorie v lete? No nič to, dnes mám pre Vás pripravenú recenziu na 3 produkty pleťovej starostlivosti z radu Clear it up! od fínskej značky Lumene



Značka ma zaujala už dávnejšie, pretože jej produkty neobsahujú parabény, formaldehyd, vazelínu a farbivá, sú dostupné a navyše za veľmi sympatickú cenu. Rad Clear it up! je určený na pleť zmiešanú, mastnú a problematickú s akné. Okrem produktov, ktoré Vám dnes predstavím patrí do radu ešte aj lokálny gél na akné a peelingový čistiaci gél. 



Prvým produktom, ktorý som si vybrala na testovanie je čistiaci gél Deep Purifying Wash Face & Eyes. Gél je určený na efektívne vyčistenie pleti od makeupu, nadmerného mazu a nedokonalostí bez vysušenia. S pravidelným používaním by mal gél pomôcť s bojom proti škvrnám a nedokonalostiam. Gél sa predáva v 150 ml tube, je priehľadný a skôr hustejšej textúry. Je príjemne ovocne parfémovaný. Nanášať by sa mal na vlhkú pleť, vmasírovať a následne poriadne zmyť vodou. Na môj vkus pení trochu menej, ako tomu býva u čistiacich gélov štandardom, no v zložení neobsahuje SLS, čo to vlastne vysvetľuje. Keďže je určený aj na použitie na očí, skúsila som sa s ním komplet odlíčiť. S makeupom, púdrom, lícenkou, tieňmi atď si poradil dobre. S riasenkou a linkou mal problém. To bolo stále potrebné po použití ešte dočistiť micelárkou. V každom prípade mi v očiach nevadil, neštípal a v núdzovom prípade si ho viem predstaviť používať aj na odlíčenie. Pre mňa je však mokré odličovanie stále nepríjemné a radšej ostávam pri micelárke. Inak, samotná čistiaca schopnosť (nie odličovacia) je dobrá, skúšala som po vyčistení prejsť pleť ešte micelárku a tampónik ostal čistý. Takže za mňa áno. Kúpite za 3,78E. 



Druhý testovaný produkt je toner Anti-Shine Toner. Toner sľubuje efektívnu kontrolu lesknutia, zároveň s odstraňovaním zvyškov makeupu a nečistôt. Znižuje produkciu mazu a sťahuje póry. Zanecháva pleť čistú a matnú. Tonizačná voda sa predáva v klasickej fľaške s objemom 200 ml. Ide o priehľadnú tekutinu, ktorá sa na pleť nanáša pomocou vatového tampónika. Rovnako ako gél je veľmi príjemne parfumovaná. Vôňa všetkých troch produktov je asi rovnaká (moje aktuálne choré čuchové bunky to nevedia úplne dobre zhodnotiť, ale mama povedala, že áno). Po nanesení na pleť necítim ani pálenie, ani sťahovanie, toner skôr akoby pleť osviežoval a jemne chladil. Zaujímavé je, že oproti ostatným tonerom ktoré som vyskúšala, sa tento najdlhšie vpíja do pleti. Samotnú efektivitu ale zhodnotiť neviem, keďže ide ruka v ruke s efektivitou krému. Cena je rovnako 3,78E.



No a do tretice, aby sme uzavreli starostlivosť tu ešte mám Anti-Shine Moisturizer. Denný pleťový krém sľubuje hydratáciu pokožky a zároveň jej zmatnenie na celý deň. Znižuje produkciu mazu, pomáha minimalizovať póry a predchádza vzniku nedokonalostí. Tubové balenie má objem 50 ml. Obsah je bielej farby, konzistencia ľahká, gélová. Na pleť sa nanáša dobre, rýchlo sa vpíja. Spočiatku ostáva na pleti jemný mastnejší film, ale aj ten sa po chvíli vpije. Krém je dobrým základom pre makeup a pri líčení som nikdy nemala problém so zapracovaním makeupu a jeho výdržou. Pleť hydratuje veľmi dobre, počas dňa nie je vysušená, ani napnutá. Čo sa týka efektivity, matuje veľmi dobre. Nehovorím, že vydrží matná celý deň, lebo to by s mojou pleťou nedokázal asi žiadny krém, ale tých 5 hodín dáva bez problémov (v kombinácií s matujúcim makeupom). Moja pleť je inak všeobecne v poslednom čase vo veľmi dobrom stave, takže zrejme pôsobí aj proti tým nedokonalostiam :). Cena ja rovnako 3,78E, ako u predchádzajúcich produktov. 


Ja dávam teda značke Lumene zelenú a s produktmi som spokojná. 

Skúšali ste niekedy značku Lumene? Skúšali ste tieto produkty? Aké boli Vaše skúsenosti? Zaujíma Vás niečo z Lumene sortimentu? 

Ďakujem eshopu ElNino za poskytnutie produktov na testovanie. 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Jooj zbožňujem produkty, ktorých značky nepoznám ale príjemne ma prekvapia, potom je už len ťažšie ich zohnať :D A obaly sú tiež podľa môjho vkusu! Obal je základ úspechu :)
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak do toho, treba skúšať, kým sa :)

      Odstrániť
  2. tak túto kozmetiku vidím poprvé, ale vyzerá úžasne! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite skúšaj! Pomer cena/výkon/zloženie je veľmi priaznivý :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017