7.04.2017

Vlasy ako Gamora


Vitajte pri dnešnom článku. S príchodom teplého počasia sa stále viac a viac v mojom obliekaní a líčení objavujú aj výraznejšie farby. Aby ste mi rozumeli, ako zarytá metalistka v minulosti som holdovala najmä čiernej, sem tam som si dovolila sivú, fialovú alebo bielu. Ale to už neplatí a bežne nosím aj žltú, červenú či zelenú. Doteraz som sa takto vybláznila len v obliekaní, no v poslednom čase ma začali lákať farby aj vo vlasoch. A preto Vám dnes niečo poviem o tom, ako som sa rozhodla mať vlasy ako Gamora pomocou L´Oreal Colorista Spray v odtieni HOTPINK. 


Väčší záujem farebným vlasom som začala venovať vtedy, keď sa tak masívnejšie objavil trend fialových a sivých vlasov. To ma celom zaujalo, vyzeralo to výborne, ale akosi som až na takú zmenu nemala odvahu. Hlavne vrámci mojej práce mi to prišlo nevhodné, hoci o psychológoch sa hovorí, že sú trochu šibnutí. Odvahu som dostala až v momente, keď moja kolegyňa prišla do práce s farebnými pramienkami vo vlasoch. Vtedy som si povedala, že do toho idem. Okrem toho, zhruba v tom čase som bola v kine na Strážcov galaxie 2 a úplne ma dostali vlasy hlavnej ženskej postavy Gamory. Takže cieľ bol jasný, chcem vlasy ako Gamora!



Keďže som sa trochu obávala výsledku, na prvé skúšanie som si kúpila len jednodňový Colorista Spray od L´Oreal, ktorý by sa mal vymyť hneď pri prvom umývaní vlasov. Sprej kúpite v bielom plechovkovom obale s vrchnákom. Rozprašovač je taká úplne malá trubička, ktorá však aplikuje primerané množstvo samotnej farby na vlasy. Psychická príprava na farbenie vlasov prebiehala niekoľko týždňov, lebo som čakala na ten "správny" čas :D. Nakoniec som sa konečne k farbeniu dokopala tento víkend, hoci som sa na skúšku rozhodla nafarbiť len končeky. Vlasy som pred farbením klasicky umyla a poriadne vysušila. Pri farbení týmto spôsobom je dôležité dávať pozor, aby ste sprejom okrem vlasov nezafarbili oblečenie či záclony. Ja som to nakoniec vyriešila starým uterákom na pleciach a sprej sme aplikovali vonku. 


Spray počas aplikácie dosť zapácha, cítila som sa trochu ako v chemickom labáku na gympli. Po aplikácií je potrebné vlasy prečesať, pretože samotný prípravok ich dosť zlepuje. Najskôr som ich nechala zaschnúť slabo a vďaka tomu som pri prečesavaní dosť farby dala dole. Čiže som aplikovala druhýkrát a nechala zaschnúť dlhšie, odporúčam vyčkať aspoň 5 minút. Potom už farba na vlasoch dobre držala a zvládla prečesanie. Vlasy sú po nanesení a zaschnutí také tvrdšie, suchšie a lepia sa. Farba nedrží úplne 100%, čoho som sa bála a preto som si radšej obliekla tmavé tričko. Mala som však ruksak so svetlými ramienkami a tie ostali trochu zafarbené. Rovnako aj svetlé tričko, v ktorom som v noci spala a trochu ružovej som mala aj na vankúši. Čo sa týka vymývania z vlasov, tak som musela šampónovať trikrát, kým z vlasov šla len čistá voda.



V podstate ani neviem, ako mám tento produkt zosumarizovať. Páčil sa mi efekt, lebo aj na mojich stredne hnedých vlasoch bol výrazný. Na druhej strane mi vadí to farbenie oblečenia, čiže nabudúce len v čiernom a pred spaním ho z vlasov vymyjem. Rovnako som na toto jedno nanesenie spotrebovala asi 1/3 balenia. Znovu by som si ho už nekúpila a siahla by som skôr po verzii washout, ktorá by mala vydržať niekoľko (3-15) umytí. Vo verzii spray je k dispozícií 6 farieb: hotpink, pink, lavender, pastelblue, teal a mint. Balenie v objeme 75 ml stojí okolo 7e. 

Skúšali ste niektorý produkt z  radu Colorista? Čo vravíte na trend farebných vlasov? Máte odvahu na farebné vlasy? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017