Ázijské maskovanie

8/09/2017 06:30:00 PM


Ahojte! Pred niekoľkými rokmi, snáď niekedy v začiatkoch môjho blogovania bola na blogoch veľmi populárna ázijská kozmetika. Kto vtedy nemal (aspoň vzorky) ázijských bb krémov, akoby ani neblogoval. Záujem o tieto produkty potom akosi postupne utíchol a teraz sa opäť vracia, avšak skôr sa sústreďuje na pleťovú starostlivosť, najmä pleťové masky. Keďže ja pleťové masky rôznych druhov skúšam rada, tento "trend" ma nemohol obísť. Zadovážila som si 3 kúsky, ktoré si dnes porovnáme.





Prvý kúsok je tzv. bublinková maska Carbonated Bubble Clay Mask od značky Bioaqua Skin Care. Kupovala som ju na ebayi a 100 g balenie ma stálo cca 5 dolárov. Maska by mala urobiť pleť mladšou a plnou energie. Keď mi prišla, veľmi som sa pobavila na popise spôsobu použitia, pretože tá angličtina je trochu zvláštna :). Maska by sa mala nanášať na vyčistenú pleť v tenšej vrstve, po niekoľkých minútach by sa na nej mali začať tvoriť bublinky, potom by sa mala pleť premasírovať a maska zmyť. Odporúča sa používať 2-3x týždenne. Maska mi prišla domov zabalená v tégliku s roztomilou grafikou prasiatka. Samotný produkt je tmavosivej farby a celkom sviežo vonia. Konzistencia je gélová. Nanášanie na pleť nerobí problémy a naozaj stačí tenká vrstva. Maska začína pracovať takmer okamžite. Pleť nedráždi, skôr sa objavuje také jemné svrbenie až štipkanie, ktoré mi pripomína typické produkty na problematickú pleť. Efekt, ktorý vytvára som si už pracovne nazvala "plesnivý" a pravidelne ním bavím celé naše osadenie domu. Manžel mi povedal, že sa vtedy podobám na Leonarda DiCapria vo filme Muž so železnou maskou :D. Produkt sa z pleti trochu ťažšie zmýva, pretože má takú hustú krémovo-gélovú konzistenciu. Po použití a vysušení je však pleť jemnejšia, hladšia a jednoznačne čistejšia. Nedokonalosti sa mi aktuálne skoro vôbec netvoria a podozrievam z toho túto masku. Treba skúsiť :).




Druhým kúskom je tiež bublinková maska, tentokrát však látková Pure Bubble Cleansing Mask od Skin 79. Maska by mala na pleti vytvárať efekt masáže. Mala by podporovať tvorbu kolagénových vlákien, regenerovať, podprovať hustotu (?) a elasticitu pleti.  Predáva sa v sáčku, v ktorom po otvorení nájdete kúsok látky, dosť bohato napustený samotným produktom. Kúsok látky si priložíte na pleť, vystriete sa na posteľ a snažíte sa nezaspať. Veľmi príjemne voňala a celé jej použitie bolo príjemné. Rovnako ako u masky od Bioaqua Skin, tiež začína pracovať a bublinkovať okamžite, dokonca ešte som si ju nestihla priložiť ani na pleť a už bublinkovala. Jej bublinkovanie je trochu iné, kým u Bioaqua som písala, že je to jemné štipkanie, u tejto masky je to vyslovene pocit tvorby bubliniek a mikromasáže. Pena ktorá sa na jej povrchu vytvorí, je ešte objemnejšia a keď som si s maskou chcela spraviť fotky, začala mi trochu skĺzavať z pleti, pretože bola trochu ťažká. Čiže pri týchto maskách fakt odporúčam ležať alebo sedieť so zaklonenou hlavou. Po odstránení ostávajú na pleti len pozostatky bubliniek a jemná vrstva masky, ktorá sa zmýva. Pleť je na pohľad čistejšia, taká akoby vzpružená a jemná na dotyk. Ak by som si mala vybrať medzi týmito dvoma bublinkovými maskami, asi radšej siahnem po Skin 79, lebo jej použitie na pleti mi bolo príjemnejšie, jednoduchšie sa zmýva a efekt mi príde o trošku lepší. No na druhú stranu, celý téglik od Bioaqua Skin Care stojí trochu menej ako balenie od Skin 79 určené na 1 použitie.



A to tretice tu mám ešte jednu látkovú masku od Skin 79. Je to Animal Mask calming & soothing care for angry cat. Maska je silne hydratačná a vyživujúca. Obsahuje vysokú dávku výťažku z aloe a čajovníka, ktoré lahodia podráždenej pleti. Výťažok z hrozna spomaľuje procesy starnutia. Masku som si strategicky nechala na ošetrenie pleti po dni strávenom na kúpalisku a nočnom exkurze do mesta. Opäť ide o napustenú látkovú masku. V tomto prípade je ale jej plusom vizuál, keďže s maskou na tvári vyzeráte ako naštvaná mačka. Maska bola na prvý dotyk a priloženie hrozne mokrá, až mi to mierne vadilo. Čo mi ale veľmi vyhovovalo, bola jej veľmi príjemná svieža vôňa. Maska na pleti príjemne chladila a počas jej pôsobenia som vôbec nemala nepríjemný pocit. Na pleti som ju mala cca 20 minút, potom som ju zložila dole a zvyšok produktu som jemne do pleti vmasírovala a nechala vpiť. Pleť bola po použití krásne hydratovaná, osviežená, upokojená. Zmizlo sčervenanie zo slniečka a pleť bola na dotyk veľmi jemná. Na pleti ostal jemnejší mastný film, ale keďže to bolo vo voľný deň, ale nevadil mi. Pokojne by som po nej siahla opäť, akurát pri oboch látkových maskách vidím ako veľký problém tvar masky. Niektoré miesta na pleti mi vďaka tvaru nezakryje, napríklad tá časť, ktorá mala byť nad hornou perou mi išla cez pery. Vrchná časť masky mi zas zakrývala aj časť vlasov. Ale na jednorazové použitie fajn :) Obe látkové masky som kupovala v poľskom Douglase, bublinková stála cca 6e a mačičková cca 4e. 

Aká je Vaša skúsenosť s ázijskými maskami a všeobecne kozmetikou? Skúšali ste niektorú z týchto masiek? Zaujali Vás? 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Ty bublinkové jsem nezkoušela, ale asijské masky (hlavně plátýnkové) mám moc ráda od Missha a právě od Skin79 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ešte od Missha žiadnu nemala, musím vyskúšať :)

      Odstrániť
  2. Super recenzie, rada sem vždy zavítam.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, mám z toho veľkú radosť :)

      Odstrániť
  3. Já jsem měla zatím jen hadříkové masky od Skin79 a Tony Moly. Přijdou mi na léto hrozně osvěžující, bohužel některé mi přišly dost mokré. Bublinkové jsem ještě nezkoušela ale vypadají dobře. Určitě je to záležitost spíš pro zábavu, pochybuji že to pleti dodá něco navíc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, aj tieto boli dosť mokré. Viac mi to vadilo u tej s mačkou, kde mi trošku kvapkala z toho tá tekutina na tričko. Mne je to bublinkovanie dosť na pleti príjemné (pri tej Skin 79), ale či to ma lepší čistiaci efekt ako štandardná čistiaca maska tiež neviem posúdiť.

      Odstrániť
  4. Ta bublinková maska je prostě geniální :D :D já teď zkouším zelený jíl, ale pak bych možná nějakou zkusila z ebaye objednat, asi spíše bublinkovou, radši kupuju věci na více použití :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som potom zvedavá, ako budeš spokojná ty :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017