9.11.2017

Nenápadný ale luxusný


Ahojte, vitajte pri dnešnej recenzii. Peelingy sa už zaradili medzi kozmetické produkty, ktoré používam denne. A rovnako ako je to pri každom inom kozmetickom produkte, aj tu sa mi občas podarí nájsť niečo výnimočné. Presne taký je peeling, ktorý Vám dnes chcem predstaviť - Soaphoria Soapgasm soľný peeling vo verzii Žena


Prvá vec, ktorú vždy pri Soaphoria produktoch chválim je balenie. Veľké masívne sklenené sklíčko s pevným uzatváraním, ktoré sa dá po spotrebovaní produktu opäť použiť alebo ho môžete vrátiť výrobcovi a získať tak zľavu na ďalší nákup. Balenie sa vďaka kovovému systému bez problémov otvára a zatvára aj mokrými rukami. 


Poďme ale k tomu pravému zlatu a to sa nachádza vnútri skleneného balenia. Výrobca na balení uvádza, že ide o celotelový jemnozrnný soľný peeling na báze olejov a masiel organického pôvodu vhodný na všetky typy pokožky. Pokožku čistí do hĺbky, šetrne odstraňuje odumreté bunky z jej povrchu a tým ju zanecháva čistú, prirodzene obnovenú a žiarivú. Produkt tvorí hutnejšia olejová pasta svetložltej farby s hojným obsahom soľných zrniečok. Na povrchu sa zvykne tvoriť olejová vrstva, ale bez problémov sa dá vmiešať späť do produktu.

Peeling vonia úžasné. Je mi hrozne ťažko povedať za čím vonia, ale našťastie to na stránke výrobca uvádza. Vôňa je kombináciou vanilky, jazmínu a kosatcov. Údajne ide o vôňu s afrodizikálnym účinkom. To síce akosi posúdiť neviem, no v každom prípade je dokonalá, jedna z top Soaphoria parfumácií (spolu s Citrusovou bombou a Šťastím).


Účinok peelingu je výborný. Soľné zrniečka pokožku pekne obrúsia, vyhladia a očistia. Vďaka obsahu olejov je po osprchovaní jemná a hladká na dotyk, dobre hydratovaná a vyživená, dokonca až tak, že sa vôbec potom nepotrebujem natierať telový mliekom. Peeling zanecháva na krátku dobu na pokožke mastnejší film, ale aj ten sa postupne vstrebe a ostáva už len pocit príjemne vyživenej pokožky. Dokonca aj vôňa ostáva na pokožke zreteľná niekoľko hodín.


Soapgasm vo verzii Žena je jeden z najlepších peelingov, aký som kedy vyskúšala a odporúčam ho veľmi vrelo aj Vám. Jediné malé upozornenie, keďže obsahuje soľ, dávala by som si pozor na čerstvo oholené nohy. Ja som si to neuvedomila a ehm, nebolo to nepríjemnejšie :). Peeling má objem 255 ml a jeho cena je 8e. 

Poznáte tento peeling? Skúšali ste niektorý peeling od Soaphoria? Aký peeling používate momentálne?

4 komentáre:

  1. Ten peeling musí být super! Já mám teď Dermacol / cukrový peeling Jahoda Rebarbora. Jinak ale solné peelingy s oleji mám raději. Měla jsem od Balea a pak z Rossmana, ten měl i podobné balení jako tento Tvůj.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cukrový od Dermacolu som tiež mala a perfektne voňal :)

      Odstrániť
  2. Aj tento vyzerá perfektne♥ dokonca mi farbou pripomína ghee maslo:)) a to že zanecháva na pokožke mastný film je pre mňa veľké plus:) niekedy nemám čas sa mazať telovým krémom a toto padne úžasne:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017